onsdag 22. april 2009

Dagen i dag...

Akkurat nå kjeder jeg med noe veeldig! Har vært oppe siden halv 9!! Å jeg som ikke skal på jobb før 4 da... Den er veldig dryg serru...! Men men...

Har da spist frokost, spiste honningmellon, yoghurt og havregryn, å et stort glass melk! Godt ja :) Så har jeg glana tv, å støvsuga hele kåken... Men nå da? Hva skal jeg gjøre nå? :p Venter på at vaskemaskina skal bli ferdig, slik at jeg kan henge opp klærne mine..:p

Så drar jeg vell på trening en tur, times tid eller nå... Så hjem å dusj, å så må jeg finne på noe igjen... Blir vell å gå seg en tur eller noe... :p

I går hadde jeg fri da, å da var jeg på trening en god stund, å resten av dagen var jeg i lag med Maria :) Koselig :)

Å nå gleder jeg meg bare på Smøla helg! :) Skal bli godt å komme hjem igjen :) Som alltid :) Og jeg må si det, dagene denne her gangen, har gått så utrolig fort! :) Å det er jo bare positivt!:D



Dagens bilde må dere også få! :)

Er da av Ingrid og meg i Kristiansund, en dryyg og kjempe koselig kveld! :) Miss it!

Ingen kommentarer: