lørdag 9. mai 2009

Morgenfugl...

Er det flere enn meg som har problemer med å sove eller??
Det har seg slik at når jeg har fri, så står jeg opp så utrolig tili! Får rett å slett ikke til å sove lenger... Å det er så irriterende!
I dag f.eks sto jeg opp halv 9, jess, HALV NI!! Å jeg la meg ikke før kvart over 2... er jeg uthvilt da da liksom? Skjønner ikke dette jeg... men men.... slik e nå det ;p

Akkurat NÅ er jeg på Smøla faktisk!:D Å det er jo alltid kjekt! Skal være på Smøla en go stund nå... På mandag skal jeg operere i tåa mi, iiigjen.... Så blir jeg sykemeldt ei uke eller nå sånt, å da gidder jeg ikke å være i Trondheim vettu....;p Så det blir jo stas da :) Gleder meg til å få fiksa den nå, i allefall en stund da..hehe...

I går kjørte Mamma å jeg ned fra Trondheim, å kom på Smøla rundt halv 9 :) Så var jeg hjemme å slappa av litt, så dro jeg på Dyrnes til Gøran å Ba... Å der satt det en gjeng å spilte fantasi! Å det var morsomt!! :D Vi satt å spilte til klokka var ti ovver halv 1, å da dro jeg hjem... siden det hadde vært en lang dag :) Men så klart måtte jeg jo på nett en tur før jeg la meg, å der var det jo folk å snakke med, så satt da opp til klokka var kvart over 2... vætt på å lægg sæ sa du??? Neij ;p heh....

I dag blir det vell en tur på sentret en tur, å så blir det å finn på nå sprell :) Har planer om å ta sæ en tur ut i kveld å :)Men vet ikke hvor enda da... det finner jeg ut etterhvert!

Så ha en fin fin dag folkens!:)

*Katta*

Ingen kommentarer: